Šta će vam mišići kad ne možete da ih iskoristite?

sta-ce-ti-misici-kad-ne-mozes-da-ih-iskoristis.jpg

 

 

Naime, hipertrofija ili povećanje rasta nekog tkiva ili u gym žargonu povećanje mišićne mase je nešto bez čega ovih dana ne bi moglo 90% momaka koji hoće brzo svoje telo da srede za leto i da zasene ceo ženski svet svojim izgledom.

Da li je to jedini način vežbanja kojim se dolazi do lepog tela, ali istovremeno i da to telo "opravda" svaki mogući vid napora i van gym-a, odnosno da li povećanje mišića nužno znači i da imamo upotrebljivu snagu? Odgovor je NE.

Čuveni mix sistem u teretani "grudi-biceps, ledja-triceps" je odavno prevazidjen i za razvoj funkcionalne snage tela je osim hipertrofije potreban rad i na stabilnosti, gipkosti, agilnosti i eksplozivnosti tela.

Dakle, osim samih tegova, kao rekviziti za uspešan i zdrav trening potrebni su nam i razni drugi rekviziti kao elastične tuber gume, medicinke, trake, girje, dzakovi ali i svoje telo (bodyweight vežbe). Tako da za razvoj kompletnog tela, moramo kompletirati svih 5 funkcija tela:

1. Push tj guranje

2. Pull tj vučenje

3. Squat tj čučnjevi-iskoraci

4. Hinge tj trzaji

5. Loaded carries tj nošenja.

Sve ovo obuhvata jedan ozbiljan sistem da bi smo u isto vreme bili u formi tj bili spremni, imali funkcionalnu snagu koju možemo da koristimo i van gym-a i bili zdravi na prvom mestu, jer trening je zdravlje i stil života, a ne 3 meseca vežbanja pred more.

Takodje podjednako važan deo je i warming up tj zagrevanje i stretching odnosno istezanje na koje ljudi ne obraćaju dovoljno pažnje ali više o tome na mom predavanju "Uticaj zagrevanja i istezanja na efekat treninga" -  https://www.youtube.com/watch?v=z5ru_2N3xAo

 

Blog napisao, Ljubiša Pušić.

Kontakt

CAPTCHA Image
Play CAPTCHA Audio
Refresh Image

Kontakt informacije

Za više informacija oko individualnih ili vođenih treninga kao i plana ishrane, slobodno me kotaktirajte.

Telefon: +381637399835
Email : ljubisa.pusic24@gmail.com